
Витяг з протоколу
загальних зборів педагогічного колективу, батьківського комітету, ради школи та громадськості
21.06.2015 року.
Присутні : члени педагогічного колективу, батьки,сільський голова
Слухали 1: звіт директора Виповзького НВО «ЗОШ І – ІІІ ступенів – ДНЗ» Дерев’янко Н.В., яка наголосила, що у 2014 – 2015 навч. році робота педагогічного колективу була спрямована на єдину методичну проблему «Забезпечення інноваційної діяльності школи, спрямованої на становлення педагогічної майстерності вчителя та розвиток творчих здібностей учнів».
Педагогічний колектив, вирішуючи поставлену проблему, дотримувався виконання законів “Про освіту” , “Про мову”, працював над програмою “Освіта”, вивченням Державних стандартів початкової освіти стандартів базової освіти, реалізував основні завдання концепції виховання дітей та молоді у національній системі освіти, виховуючи свідомого громадянина України.
Навчальний заклад працює в інноваційному режимі, створює умови повноцінного розвитку учнів.
На виконаня закону України «Про дошкільну освіту» всі діти п’ятирічного віку охоплені навчанням відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти як державного освітнього стандарту. У НВО функціонує одна різновікова група з повним режимом перебування .
У 2014-2015 навчальному році штатними працівниками Виповзьке НВО
«ЗОШ І – ІІІ ступенів – ДНЗ» було забезпечене на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. 95% педагогів школи пройшли навчання інформаційним технологіям по програмі Іntel «Навчання для майбутнього» та володіють ІКТ.
Школа повністю укомплектована педагогічними кадрами. Віковий склад і практичний досвід педагогічної роботи колективу обумовлюють високий рівень працездатності, що є головною умовою реалізації державної політики в галузі освіти й упровадження інноваційних ідей розвитку закладу.
На кінець 2014/2015 н.р. якісний склад педагогічного колективу становив:
● Спеціалістів вищої категорії - 8 вчителів ;
- Спеціалістів 1 категорії - 5 вчителів ;
- Спеціалістів 2 категорії - 3 вчителя ;
- Спеціалістів - 2 вчителя .
Мають педагогічне звання «Старший учитель» - 4 педагоги
Протягом року вчителі школи підвищували свій кваліфікаційний рівень шляхом самоосвіти, участі у роботі шкільних, районних семінарів, навчання на курсах післядипломної освіти, а також в рамках атестації.
3 педагоги школи пройшли курси підвищення кваліфікації, 2 педагогічних працівники – атестацію. З них 2 – атестовано на відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії», 1 – присвоєно звання «Старший учитель».
Розв'язання проблем та завдань школи, затверджених педагогічним колективом на навчальний рік, дозволило шкільному колективу досягти певних результатів.
Результатом навчально – виховної роботи стало те , що всі учні випускних та перевідних класів успішно завершили навчальний рік. Вчителі працювали над удосконаленням методів викладання основ наук відповідно до змісту освіти, з метою підвищення рівня та якості навчально - виховного процесу, рівня навчальних досягнень учнів.
Серед найвагоміших результатів слід відзначити, що учні школи на ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад посіли 5 призових місць, що становить однакову кількість з минулим роком .
Список
учнів-переможців ІІ (районного) етапу
Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів
у 2014 – 2015 навчальному році
№
|
Прізвище та ім’я учня
|
предмет
|
Клас
|
Місце
|
Вчитель
|
математика
|
1
|
Воронюк Андрій
|
Виповзьке НВО «ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ»
|
9
|
3
|
Дубина Н.П.
|
Історія
|
2
|
Черненький Руслан
|
Виповзьке НВО «ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ»
|
9
|
2
|
Білоусько С.М.
|
3
|
Семко Олена
|
|
8
|
2
|
Білоусько С.М.
|
Географія
|
4
|
Миненко Вікторія
|
Виповзьке НВО «ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ»
|
9
|
2
|
Глоба Н.О.
|
Екологія
|
5
|
Товмач Олексій
|
Виповзьке НВО «ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ»
|
11
|
2
|
Глоба Н.О.
|
Цього року державній підсумковій атестації підлягали результати навчальної діяльності учнів 4 класу з української мови , читання, математики, 9 класу - з української мови (диктант), математики, історії України(письмово); учнів 11класу - з української мови (у ЗНО), математики, історії України.
Порядок проведення ДПА чітко відповідав Положенню про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30.12.2014 №1547 та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 14 лютого2015 року за номером №157/26602, наказу Міністерства освіти і науки України від 20.02.2015 №192 «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2014/2015 навчальному році», Державна підсумкова атестація в 4 класі проводилася з 12 по 21 травня 2015 року з математики, української мови та українського читання.
Узагальнені результати атестації подані в таблиці:
Рівні
|
українська мова
|
математики
|
українське читання
|
Початковий
|
-
|
-
|
-
|
Середній
|
1/16%
|
-
|
-
|
Достатній
|
2/34%
|
1/16%
|
3/50%
|
Високий
|
3/50%
|
5/84%
|
3/50%
|
% якості
|
84%
|
100%
|
100%
|
Рівень навчальних досягнень учнів 11 класу з предметів ДПА:
№
п.п
|
Вчитель
|
Клас
|
Кількість учнів
|
Рівень навчальних досягнень
|
|
|
|
|
П
|
С
|
Д
|
В
|
|
|
|
|
Українська мова/ЗНО
|
1
|
Самсоненко Г.М.
|
11
|
7
|
5/72%
|
2/28%
|
-
|
-
|
|
|
|
|
Історія України
|
2
|
Білоусько С.М.
|
11
|
|
0/0%
|
4/56%
|
1/14%
|
2/28%
|
|
|
|
|
Математика
|
3
|
Дубина Н.П.
|
11
|
7
|
0/0%
|
2/28,5%
|
3/43%
|
2/28,5%
|
Державна підсумкова атестація в 9 класі проводилася з 02 по 08 червня 2015 року у письмовій формі. Результати ДПА такі:
Рівні
|
українська мова
|
математика
|
Історія України
|
Початковий
|
-
|
-
|
-
|
Середній
|
-
|
-
|
-
|
Достатній
|
3/60%
|
3/60%
|
2/40%
|
Високий
|
2/40%%
|
2/40%%
|
3/60%%
|
% якості
|
100%
|
100%
|
100%
|
У Всеукраїнському конкурсі –захисті «Юний дослідник» учень нашої школи Ярмоленко О.В. посів призове місце.
У школі діє певна система методичної роботи. Вона створена на діагностичній основі. Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яка працює на базі шкільного методичного кабінету.
В організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи результативно використовуються можливості шкільного методичного кабінету , де сконцентровані нормативні документи про освіту, зразки підручників, програми з базових дисциплін, матеріали з досвіду роботи кожного учителя, матеріали діяльності шкільних методичних об’єднань та творчих групп, буклети учителів, науково-методична та психолого-педагогічна література, зразки оформлення шкільної документації, матеріалів на різноманітні конкурси, тощо.
Протягом 2014-2015н.р. було організовано роботу 4 методичних комісій вчителів-предметників, затверджено плани роботи, науково-методичні проблеми, над якими працювали ШМК, визначено керівників з числа досвідчених педагогів. Робота методичних комісій була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. Були проведені заплановані засідання методичних комісій, на яких обговорювалися як організаційні питання (підготовка і проведення олімпіад, предметних тижнів, проведення контрольних зрізів, затвердження завдань для державної підсумкової атестації), так і науково-методичні питання. Результативною була робота всіх методичних комісій. Учителі провели відкриті уроки, виховні заходи, ділились досвідом роботи по проблемах, зросла їх педагогічна майстерність. Внаслідок чого рівень навчальних досягнень учнів школи оцінюється хорошими показниками. Учителі школи йдуть в ногу з життям. Широко впроваджуються у практику інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто навчається. З кожним роком нові інформаційні технології на уроках впроваджує все більше і більше педагогів школи. Використовуюься у навчально-виховному процесі також проектно-рефлексивні, модульні технології, технології продуктивного навчання.
Метою виховної роботи школи в навчальному закладі є забезпечення умов для становлення гармонійної особистості учня, збагачення його інтелектуального потенціалу й духовності.
Педагоги школи глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу. Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу. У зв'язку з цим виховна діяльність школи була спрямована згідно напрямків:
• Національно –патріотичне виховання;
• Превентивне виховання.
• Морально-етичне виховання.
• Художньо-естетичне виховання.
• Громадянсько-патріотичне виховання.
• Трудове виховання.
• Фізичне виховання і пропаганда здорового способу життя.
• Екологічне виховання.
Районні виховні заходи та конкурси, у яких минулий рік взяли участь учні нашої школи і показали активність та відмінні результати. В цьому році 34 призових місця, найбільший показник в районі.
У школі діє учнівське самоврядування, здійснюється волонтерська робота.
2014-2015 навчальний рік є особливим з точки зору ведення виховної роботи. Традиційно учні розпочинають робочий день з виконання державного Гімну України.
Результатом мобілізації творчого потенціалу лідерів учнівського самоврядування, педагогічного колективу та батьків стала успішна участь дітей у акціях “Допоможіть учасникам АТО”, «Лист пораненому». У жовтні батьки, вчителі та діти провели ярмарку «Діти Київщини воїнпм АТО»,зібрали свій невеличкий, але вагомий внесок для підтримки воїнів – 1418грн. Вони спакували необхідне і разом з малюнками передали волонтерам для наших захисників на Сході країни. Улистопаді відбулася передача коштів пораненому бійцю, нашому земляку, який брав участь у АТО, Леоніду Хмелькову. Учні зібрали кошти і передали їх через волонтерів. Вихованці НВО активно долучилися до корисної справи – допомоги необхідним переселенцям із зони АТО сімї Мамучашвілі .
Свято Квітів нинішнього року також відбулося під знаком трагічних подій, що спіткали нашу країну. Створюючи композиції, діти акцентували увагу на важкому поступі нашого народу до здобуття незалежності й свободи. Експозиції, присвячені подіям Майдану, кровопролитному протистоянню на Сході, баченню майбутнього України після всіх важких випробувань.
Для того, щоб виховувати у дітей почуття доброзичливості, милосердя, бажання прийти на допомогу тим, хто її потребує, продовжено довгостроковий проект «Поспішайте творити добро».
З метою виховання патріотизму, національної гордості, активної громадянської позиції, у школі запроваджено проект “Ми і Україна”, який розрахований на 5 років і включає проведення фестивалів та однойменних фотоконкурсів. Учні нашої школи стали учасниками районного конкурсу робіт юних фотоаматорів «Неосяжна моя, Україно!», «Моя Україно!».
Також членами учнівського самоврядування систематично перевірялись робочі куточки у класах, вологе прибирання на перервах, стан озеленення школи. Згідно плану, щопонеділка відбувалися загальношкільні лінійки, де учні звітувалися за стан чергування по школі, проведену роботу. Підсумок роботи шкільного самоврядування висвітлювався на шкільному сайті.
Що стосується правової освіти, то вона організована на належному рівні: традиційно проводиться тиждень правової освіти, приурочений Міжнародному Дню прав людини, конкурс малюнків “Право очима дітей”, 2 грудня у школі відбулася цікава і захоплююча гра - правовий брейн-ринг "Правознавець-2014".
Проводяться:
- тематичні загальношкільні лінійки та класні години,
- конкурси інтелектуально-розважальної гри «Дебати».
- лекції, бесіди на правову тематику;
- анкетування;
- зустрічі з працівниками правоохоронних органів.
- уроки правознавства.
- індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями.
-тиждень права
- відвідування проблемних сімей вдома.
Психологом школи регулярно і ефективно проводяться корекційно-розвивальні заняття з учнями, що потрапили у складні життєві умови. За рахунок постійної профілактичної роботи, співпраці з органами внутрішніх справ, на обліку в кримінальній міліції у справах неповнолітніх Переяслав –Хмельницького МРВ УМВС учні школи не стоять, дітей ,схильних до правопорушень немає.
Професійна підготовка молоді починається ще в шкільні роки. Завдання школи – підготувати підростаюче покоління до свідомого вибору професії. Профорієнтаційна робота у школі здійснюється під час навчально-виховного процесу: виховання трудових навичок у школярів під час прибирання території, розширення знань про професії на уроках. Якісному вихованню екскурсії на виробництво, позакласні виховні заходи.
Активно в цьому році пройшов тиждень профорієнтаційної роботи. У ході тижня були проведені цікаві та інформаційно-насичені заходи. Значна профорієнтаційна робота з учнями, високий рівень підготовки випускників свідчить про те, що за минулий навчальний рік усі дев’ятикласники працевлаштовані, з них 2учні – у ПТУ та 2 у медичному навчальному закладі.
Збереження і зміцнення здоров’я учнів та працівників.
Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Щорічно на базі центральної районної лікарні діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі. Медичне обслуговування працівників школи організовано також на базі Переяслав –Хмельницької ЦРЛ. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у директора НВО.
Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. Організація харчування учнів закладу регламентується законами України «Про освіту» (ст. 25), «Про загальну середню освіту» (ст..22), «Про охорону дитинства» (ст. 5), Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», іншими нормативними документами. Гаряче харчування учнів 5-11 класів відбувається за рахунок батьків. Безоплатно харчуються учні з малозабезпечених сімей, учні позбавлені батьківського піклування , діти -сироти. Харчування відбувається згідно графіку на 2-3 перервах у їдальні школи. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «заходи по збереженню життя і здоров’я дітей», де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом. Цікаво і змістовно проводилася робота у пришкільному таборі.
Співпраця з батьками.
Виховання учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь у навчально-виховному процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Батьки допомагають в організації та проведенні екскурсій для учнів школи. Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дітей вдома, спілкуються з родинами.
Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи. На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові. Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями.
Фінансово-господарська діяльність.
Будівля школи прийнята в експлуатацію 22 роки назад. Адміністрація школи разом з колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані.
Завданням роботи НВО за рік було розв’язання проблеми, яка пов’язана із встановленням металопластикових вікон у спальні для дошкільнят та поточним ремонтом кабінетів, коридорів НВО. За допомогою співпраці із благодійниками було встановлено 2 вікна, придбано фарбу та матеріал для ремонту, відремонтовано електроплити.
Таку роботу було проведено тільки завдяки тісній співпраці дирекції НВО та батьківського комітету. Завдяки їм було віднайдено благодійників, залучено до співпраці – і це дало позитивний результат. На подвір’ї школи в кімнатах ДНЗ, класних кімнатах приємно та затишно. Адміністрацією школи приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Коридори, вестибюль школи поступово поповнюються новими стендами, проводиться робота по озелененню коридорів. Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти, які протягом літа доглядаються учнями та персоналом школи, своєчасно обрізаються дерева, кущі, біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи. Через недостатність коштів у бюджеті повноцінна підготовка нашої школи до нового навчального року стає проблематичною. Зрозуміло, я як директор використаю для підготовки школи усі можливі резерви: спонсорські кошти, позабюджетні кошти, але їх недостатньо для такого обсягу робіт.
Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. У навчальному закладі в наявності усі нормативно-правові документи, що регламентують діяльність загальноосвітнього навчального закладу. З підключенням школи до мережі Інтернет стало можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, головного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації школи, вчасно знайомитися з новими документами та, навіть, їх проектами. У школі адміністрацією використовується багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і , в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та программ, перевірка класних журналів, щоденників, поведінки, тощо. Під час здійснення внутрішньошкільного контролю за рівнем викладання навчальних предметів заступником директора школи Воронюк В.М. використовуються діагностичні картки аналізу та вивчення стану викладання предметів з використанням комп’ютера. Аналіз результатів внутрішньошкільного контролю знаходить відображення у рішеннях педагогічної ради школи, відповідних наказах по навчальному закладу. Крім контролю за рівнем знань та навчальних досягнень учнів проводяться систематичні дослідження стану відвідування занять та стану навчальної дисципліни. За результатами моніторингу адміністрація школи приймає управлінські рішення щодо конкретних учителів та учнів.
Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва НВО більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Директор НВО у роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату. На моє переконання, завдяки такому стилю керівництва у школі залишається мінімум агресивності, наявне творче вирішення справ; переважають такі методи керівництва як порада, особистий приклад, похвала; ставлення до людей – шанобливе, вимогливість поєднується із справедливістю, спілкування ввічливе, поважливе, рідко з наказом. У зв'язку з цим я надаю колегам більше самостійності, відповідної їхній кваліфікації і характеру роботи, створюю необхідні умови для самореалізації. У кожному зі своїх підлеглих бачу, насамперед, особистість у всьому розмаїтті її людських якостей і властивостей. Таких якостей у адміністративній роботі вимагаю не тільки від себе, а й від своїх заступників.
2. Голову батьківського комітету Ярмоленко С.М., яка повідомила присутнім про те, що директор НВО ґрунтовно розповів про роботу за рік, успіхи та проблеми і внесла пропозицію оцінити його роботу задовільною.
Ухвалили: 1. Інформацію директора НВО взяти до відома .
2. Роботу директора НВО визнати задовільною.
Головазборів Дерев’янко Н.В.,
Секретар: Товмач Л.І.
|