Четвер, 21.11.2024, 09:29
Вітаю Вас Гость
Головна | Реєстрація | Вхід

Закон України «Про освіту» 2017 рік.

Стаття 19. Освіта осіб з особливими освітніми потребами

3. Особам з особливими освітніми потребами освіта надається нарівні з іншими особами, у тому числі шляхом створення належного фінансового, кадрового, матеріально-технічного забезпечення та забезпечення розумного пристосування, що враховує індивідуальні потреби таких осіб, визначені в індивідуальній програмі розвитку.

Стаття 20. Інклюзивне навчання

2. Заклади освіти зі спеціальними та інклюзивними групами і класами створюють умови для навчання осіб з особливими освітніми потребами відповідно до індивідуальної програми розвитку та з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей.

4. Особам з особливими освітніми потребами надаються психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.

Психолого-педагогічні послуги - це комплексна система заходів з організації освітнього процесу та розвитку особи з особливими освітніми потребами, що передбачені індивідуальною програмою розвитку та надаються педагогічними працівниками закладів освіти, реабілітаційних установ системи охорони здоров’я, соціального захисту, фахівцями інклюзивно-ресурсного центру.

Корекційно-розвиткові послуги (допомога) - це комплексна система заходів супроводження особи з особливими освітніми потребами у процесі навчання, що спрямовані на корекцію порушень шляхом розвитку особистості, її пізнавальної діяльності, емоційно-вольової сфери та мовлення.

ПОРАДИ Й РЕКОМЕНДАЦІЇ ВИХОВАТЕЛЮ, У ГРУПІ ЯКОГО НАВЧАЄТЬСЯ ДИТИНА З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ


- Навчитися толерантно ставитися до особливих дітей, але в ніякому разі не акцентувати увагу на дитині;
- Сприяти тому, щоб кожна дитина відчувала себе прийнятою;
- Сприяти створенню у дитячому колективі атмосфери доброзичливості, справедливості й терпимості;
- Надавати індивідуальну підтримку, але при цьому не відокремлювати дітей з особливими потребами від основної групи дітей;
- Намагатися наблизити навчальні завдання до потреб і можливостей такої дитини;
- Співпрацювати з іншими педагогами (логопедом, психологом, лікарями) та батьками в одній мультидисциплінарній команді.

 

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ ТА БАТЬКІВ:

/Files/images/naiu-edu.png Сайт з інклюзивної освіти дітей з особливими потребами в Україні
/Files/images/240x3202.png Портал превентивної освіти
/Files/images/164681.png Портал проекту "Слова допомагають"
/Files/images/1600x900_surface-sequins-pink.png Інклюзивна освіта. Скарбничка для батьків, вчителів та студентів
/Files/images/nklyuzivna_osvta/asset-v1 EdEra-SmartOsvita+Par+1+type@asset+block@2.png Участь батьків у організації інклюзивного навчання

 

/Files/images/nklyuzivna_osvta/1111.jpg Система автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів (де батьки мають змогу зареєструватися до ІРЦ у своєму місті та подати заявку не виходячи з дому)

/Files/images/nklyuzivna_osvta/Family-icon.png Батькам /Files/images/nklyuzivna_osvta/literaturnay-viktorina.jpg Педагогам
1. Рекомендації батькам 1.Методичні матеріали
2. Що таке інклюзивна освіта 2. Робота з дітьми з особливими потребами в групах з інклюзивною освітою
3. Діти з особливими освітніми потребами 3. Організація роботи асистента вихователя ДНЗ
4. Інструктивно-методичні матеріали "Інклюзивної освіти для дітей з особливими освітніми потребами" 4. Особливості інклюзивної дошкільної освіти
  5. Методичні рекомендації щодо організаційної роботи з дітьми дошкільного віку, які мають особливі освітні потреби
  6. "Інвалідність та суспільство" - навчальний посібник
  7. "Індекс інклюзії ДНЗ" - навчально-методичний посібник
  8. Діти з порушенням ОПА
  9. Введение ребенка с ООП в коллектив сверстников
  10. Інклюзія як Інновація
  11. Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу для дітей з особливими потребами (вступ в інклюзію)
  12. Досвід "Огляд ролі асистентів учителів у канадських школах"
  13. Індивідуальна програма розвитку. Методичні матеріали
  14. Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами
  15. Навчально-методичний комплект "Особлива дитина в інклюзивному дошкільному навчальному закладі"

 

 Наказ МОН від 15.05.2013 № 512 "Про створення робочої групи з питань дошкільної освіти дітей з особливими потребами в Україні" /Files/images/znachki/W.jpg
❀ Постанова головного державного санітарного лікаря України №8 від 11.03.2014 /Files/images/znachki/W.jpg
❀ Лист МОН України від 12.10.2015 № 1/9-487 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах» /Files/images/znachki/W.jpg
❀ Постанова КМУ 530; /Files/images/znachki/W.jpg
❀ Постанова КМУ 531; /Files/images/znachki/W.jpg
❀ Спільний наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 06.02.2015 №104/52 «Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»зареєстрований в Міністерстві юстиції України 26 лютого 2015 року за№224/26669. /Files/images/znachki/winrar.png
Наказ від 11.10.2016 року про управлінський та науково-методичний супровід участі ДНЗ №10 у дослідно-експериментальній роботі обласного рівня /Files/images/znachki/W.jpg
Положення про організаційну діяльність інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти /Files/images/znachki/W.jpg
Наказ Міністерства освіта і науки від 08.06.2018 № 609 "Пpo затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти" /Files/images/znachki/W.jpg
Наказ директора ДНЗ №10 від 03.09.2018 №154 "Про організацію інклюзивного навчання в ДНЗ №10 у 2018-2019 навчальному році" /Files/images/znachki/W.jpg
Положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в ДНЗ №10 /Files/images/znachki/W.jpg

 

 

Програми і посібники для роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби:


1. Корекційна робота з розвитку мовлення дітей середнього дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. Навчально - методичний посібник. Автор Трофименко Л.І.. Наказ МОН України від 29.04.2016 №479
2. Логопедичний практикум: подолання фонетико - фонематичного недорозвитку мовлення у дошкільників. Навчально - методичний посібник. Автор Рібцун Ю.В.. Лист ІМЗО від 21.12.2017 №21.1/12-Г-837.
3. Організаційно - методичний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного ДНЗ. Методичний посібник. Коваль Л.В., Луценко І.В., Компанець Н.М.. Лист ІМЗО від 18.05.2018 №22.1/12-Г-266.
4. Фізичне виховання і основи здоров'я. Програма розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю. Методичні рекомендації. Се5рія "Світ навколо мене". Гладченко І.В.. Лист МОН від 05.05.2015 №1/11-6383.
5. Довкілля і розвиток мовлення. Програма розвитку дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю. Методичні рекомендації. Серія "Світ навколо мене". Мякушко О.І., Міненко А.В.. Лист МОН від 05.05.2015 №1/11-6383.
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Гаряча лінія
Гаряча лінія
Нова українська шк
Я МАЮ ПРАВО
Я МАЮ ПРАВО
Наше опитування
Оцініть мій сайт після зміни дизайну
Всього відповідей: 68
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Copyright MyCorp © 2024