З 01 листопада до 06 листопада 2021 року
організувати освітній процес у КЗ «Виповзький ЗЗСО І-ІІст.-ЗДО»
за дистанційними технологіями навчання для учнів 1-9 класів та вихованців ЗДО
/2019/2021/vitjag_z_protokolu_vid_29.10.21-4.docx
/2019/2021/nakaz_pro_organiz_distanc_navch.docx
ТРИВАЛІСТЬ НАВЧАЛЬНОГО ЗАНЯТТЯ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО ФОРМАТУ ЛИШАЄТЬСЯ НЕЗМІННОЮ – РОЗ’ЯСНЕННЯ МОН
Тривалість уроків під час дистаційного формату
Правила поводження під час дистаційного уроку
Практики та підходи до дистанційного навчання – рекомендації для вчителів
Дистанційне навчання – це насамперед навчання. Тому процес організації і теорії навчання (наприклад, асоціативно-рефлекторна) нікуди не діваються, просто з’являється інший спосіб зв’язку.
Тобто, в дистанційному навчанні дитина має пройти шлях від сприйняття інформації до її розуміння, запам’ятовування, можливо, відтворення, використання на різних рівнях. Якщо далі розглядати таксономію Блума – то і до створення чогось нового.