« Учися, дитино, хай розум не спить!»- під таким девізом розпочався Тиждень початкової школи у Виповзькому НВО «ЗОШ I-II ст.-ДНЗ». Вся робота Тижня початкової школи була спрямована на розвиток пізнавальних і творчих здібностей та інтересів учнів. На лінійці-відкритті діти ознайомилися із планом заходів, а потім взяли участь у навчально-спортивній грі «Здоровим бути-здоров’я не гудь!». Вчитель фізкультури Ярмоленко С.М. динамічно і захоплююче провела гру. Всі учасники у фіналі отримали посмішки та зміцнили здоров’я.



Цікавими для учнів були конкурси: декламаторів «Кожне слово ллється із душі!» та малюнків «Моє рідне село- мальовничий острівець на Землі»,які підготували та провели вчителі початкових класів Кузьменко М.П. та Тищенко К.В. Переможці отримали солодкі призи та нагоду прийняти участь у районному конкурсі декламаторів.
Приймаючи участь у музичному фестивалі «Ой заграйте, музиченьки, а я заспіваю», діти змогли показати свої вокальні таланти. Семесько О. А. була не тільки керівником заходу, а й активним його учасником, так як сама має чудові вокальні дані. Перемогла дружба та хороший настрій.
Усний журнал «Україна-це куточок раю на Землі!» сприяв вихованню лю бові до рідного краю та вивченню його історії. Марія Петрівна запросила учнів у подорож по рідній Україні. Діти мали змогу не тільки отримати нові знання, а й поділитися своїми.


Інтелектуальна гра «Де сила не зможе, там розум допоможе! » дала можливість використати на практиці набутий багаж знань. Катерина Володимирівна підібрала запитання із усіх предметів, які вивчаються у початковій ланці. У підсумку учасники отримали набір завдань із розвитку логічного мислення.
Свято до Дня української писемності стало своєрідним підсумком проведеної роботи. Вірші, пісні, загадки та скоромовки, змагання з каліграфії дуже сподобалися дітям. Кожному учаснику хотілося отримати знак «Знавець української мови».
Поєднання різноманітних видів діяльності: пізнавальної, ігрової, трудової, спортивної, естетичної, словесної дало змогу зробити дозвілля цікавим і змістовним. |